Föreläsningsanteckningar 2006:
Mikaels föreläsning, del 1, del 2
Föreläsningsanteckningar från 2005 (inte samma ordning, delvis utbytt material):
Föreläsning 1: 1a.pdf 1b.pdf Intro, 3D pipeline
Föreläsning 2: 2a.pdf 2b.pdf Buffrar, evaluators, texturmappning
Föreläsning 3: 3a.pdf 3b.pdf Texturmappning, shading, skuggor
Föreläsning 4: 4a.pdf 4b.pdf Shaderprogrammering, GLSL
Föreläsning 5: 5a.pdf 5b.pdf 5c.pdf Mer GLSL
Kenneths föreläsningsmaterial, föreläsning 6-8-
Föreläsning 9: TSBK10-network-F9.pdf Grundläggande spelnätverk.
Föreläsning 10: TSBK10-network-F10.pdf Nätverksmodell för spel, kvaternjoner.
Föreläsning 11 blev inställd.
Föreläsning 12-14: Kevins föreläsningsmaterial
Föreläsning 15: 15a.pdf 15b.pdf 15c.pdf